I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Rassist-Javisst?

Kategori:




Skrämmande rubrik? Jag ska genast förklara varför.

Jag läste Expressen till lunchen idag och blev så jävla förbannad när jag läste om våldtäktsmannen, Niklas Eliasson som härjade i Örebro. Han VILL sitta i paviljong A. I säkerhet från de andra internerna. Tillsammans med resten av äcklena.
Jag skiter fullständigt i vad han vill och inte vill.

Eftersom han skyller sina dåd på "röster i huvudet" så borde han inte ha förstånd nog att vilja sitta skyddad. BS. Han vet exakt vad som kan vänta han på vanliga kåken.

Jag funderade på mitt avsky mot dessa våldtäktsmän och pedofiler. Räknas det som rasism? Jag pissar på en särskild typ av människor. I så fall är jag utan tvekan en rasist.



 

 

Ville bara spy ur mig detta för det gör mig så jävla förbannad. Jag blir OND. Tänker sjukt svarta tankar om dessa typer.

 

Tack för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: