I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Svartvitt från Ridderholms naturreservat

Kategori:



I helgen besökte jag och hjärtat min efterlängtade vän och hennes familj ute på landet på Rådmansö. Ett mycket vackert ställe som jag blev förälskad i. Dit åker jag gärna igen.

Kameran gick varm men som sagt, jag kunde ha tagit fler foton än mina 376 på två dagar. Läxan lärd.

Här kommer ett urval i svartvitt som jag gillar.






Spökridå.

 

 

 

 

 

 

 

Ridderholms slott.

 

 

 

Välkomna in?

 

 

 

 

Kommentarer

  • Ma.links säger:

    Urtjusigt!! Blev kär i sista bilden. Vilken idyll. Hoppas vi gör om detta om inte alltför många år ;)

    2011-06-09 | 07:11:22
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Tackar tackar! Ja, det är underbart där. Det får vi minsann se till att vi gör. Vi kan göra det till en tradition varje försommar. :)

    2011-06-09 | 09:00:57

Kommentera inlägget här: