I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

I pappas trädgård

Kategori:



Letade efter en fin cykel på hittegodsauktionen idag men fann ingen jag ville ha.
På Expert hittade jag dock en annan sak jag önskat mig, nämligen ett Tamron 70-300mm/Macro 1:2.
En bra försäljare som dessutom var fotograf han själv gav mig mer än förväntat.
Hjärtat gav mig min present lite för tidigt men tur är väl det för sommaren är kort.

Jag har världens bästa hälft. <3

Så här kommer de första bilderna med skakiga nybörjararmar och ögon.



Älgfluga? Jag tror att alla är sådana nu för tiden.











I pappas trädgård finns det många udda ting att leka med.












Där satt den! Fjärilsbilden!










Humlor var inget lätt motiv. Är inte nöjd med skärpan men för att vara första gången så duger det.



Gillar verkligen hur ljuset faller.











Kommentarer

  • Ma.links säger:

    Urtjusigt miss E! Lättare när man har bra grejer att jobba med också, eller hur :) Du skulle älska Bergianska trädgården här. Humlor, bin och fjärilar i tusen. Små snirkliga växthus och soliga terrasser med utsikt över viken. Det ska vi göra nån gång :) Kanske ta en dag med det nästa sommar?



    Bild fyra och elva fastnade jag verkligen för!

    2011-06-13 | 07:07:16
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Tack min Mentor (Om du vill vara det?) :) Ja, elvan är min favvo också. Just pga av ljusets hjälp. :)

    Ja, vi får verkligen boka in en ny date men jag vill nog komma tidigare än nästa sommar.

    2011-06-13 | 09:46:55

Kommentera inlägget här: