I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Mix

Kategori:

Idag var det dags att gå tillbaka till skolan för en vecka.

Underbart väder mellan alla tvåors superbra examensredovisningar! Fasiken, vad duktiga dom är! Om ett år ska jag stå på den scenen och vara i strålkastarljuset för enorm publik!

Herrejisses, vad ska jag berätta om?! Inte bara berätta, utan fånga publiken med, beröra, showa.

Vilken merit det kommer bli på min lista! Från att skjuta upp plugg pga. muntliga framträdanden till en show!

Över till saker som ska göras denna vecka:

- Shopping.

- Middag.

- Packa.

-Njuta av vädret och underbart sällis långväga bort!

Men först skolan så klart.

Snart börjar http://kanal5.se/web/guest/nittileaks mina favvokillar.

Å jag är alldeles varm!!!!

Dessutom grattar jag till barn nummer två, ännu en prinsessa!!

Kisses/MissE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: