I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

En morgon med The fog chaser

Kategori:

Klockan är mycket nu och jag borde sova. Inte för att klockan visar de siffror den gör utan för att jag behöver mina 8h eller mer för att känna mig utvilad och pigg när jag vaknar. Men så är det också den tiden på dygnet eller det tillståndet jag är i den här tiden på dygnet som tankarna flödar. Kreativiteten sätter fart. Vips, så var det några ord som skulle ut eller några bilder det skulle pysslas med.

En cigg på det här sen ska jag slå på något relativt meningslöst program på valfrikanal.play.se och somna till. Det är att rensa hjärnan för mig. När jag inte behöver, ska eller bör tänka. Bara vara. Sällan jag lyckas sluta tänka och filosofera så sjukt mycket som jag gör.

Ser fram emot helgen. Adventspynt och ett besök på Hela huset gungar väntar. Jag har aldrig vart där. I vuxen ålder. Blir riktigt kul att skaka rumpa med brudarna. Känner att jag behöver det emellanåt för att fylla på energi.
Naturen, fota, dansa, sjunga, skriva, tid med de jag älskar och tid för mig själv.. Det är det bästa som finns!!!

Bilderna som Ni ser är från en av mina dagar med The fog chaser. Hon är bara så klockren.


Why did you leave me?



You never know who's around the corner.




There's only one thing missing.

 

Vi kanske ses i vimlet någon dag. Över kaffet. I kön. På bardisken? Någonstans blir det. Sov gott och ha en bra helg mina söta.

Kramar E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: