I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Go LIF!

Kategori:

Igår hängde jag med de rara fröknarna M och B i Leksand. Vi marknadsförde Entreprenörskolan som är en del av Stiftelsen Hantverk och Utbildning. Stiftelsen var matchvärd för kvällens match mellan Leksand-Sundsvall. Det var dessutom min allra första hockeymatch live! Eftersom jag är en person som har extremt lätt för att leva mig in så dröjde det inte länge innan adrenalinet var på topp.

Skitkul rent ut sagt. Det blir garanterat fler matcher med kameran för min del. Men då vill jag gärna vara nere bland de andra pöjkarna vid rinken och fota.

Här är de bilder jag är nöjd med för att vara första gången på sportevenemang. Det var inte lätt men absolut en utmaning vilket jag inte är sen att anta. I den här världen.






Två grabbar från min gamla skola. Kul att det går bra för dem!



Hög koncentration kräver tungan på rätt plats. Som jag brukar
göra − lipa.



Imponerad av klacken.






Jag är inget proffs men det här var inte en bra straff.
För Sundsvalls del alltså.



Ser skoj ut att vara domare...



Creative.


Nu är det dags för mig att sova. Har försovit mig två gånger den här veckan och det är verkligen inte likt mig. Men lösningen är nära. Har köpt mig en riktig klockradio idag och det ska bli mysigt att vakna till musik imorgon!

Så är det snart fredag igen och inte mindre än två band jag vill se/lyssna på samtidigt... Får se hur jag ska lösa det. Jag älskar problem för det betyder att lösningen nära. Det har en herre på skolan lärt mig.

God natt söta ni. Ses en annan dag.
Kram E

Kommentarer

  • charlotte säger:

    Hej!

    Kul att du snubblade in hos mig när du letade efter ugglor, som förövrigt är ett av mina kraftdjur. Det märks så här för mig - jag VET när folk ljuger och far med osanningar, även de gånger då de inte ens fattar att de ljuger för sig själva!

    Alltså - uggle kraft= att vara en levande bullshit detektor!

    Snygga bilder du tar! Fortsätt fånga vardags magin...

    2011-11-04 | 08:51:07
    Bloggadress: http://intuitivkraft.wordpress.com
  • Elenor säger:

    Hej!

    Allt har en mening..

    Jag vet precis vad du menar! Det kanske är därför det är i princip omöjligt för mig att ljuga själv? Jag kan bara inte.

    Tack, det ska jag göra, jag lovar.

    2011-11-26 | 00:56:54

Kommentera inlägget här: