I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

På äventyr med Pippi Pelikan

Kategori:

Dagen började med att följa upp P's tips om ett ovanligt och udda motiv att fota. Sagt och gjort. Jag och D åkte iväg innan farmors kalasfirande. Tog några bilder innan kalaset. Men efteråt ville jag tillbaka och kolla till min vän. Varför är han här? Vart kommer han ifrån? Eller hon.
Jag vill ta med min nya kompis hem och skydda den från allt ont.


Gör sig fin högst upp i trädet.

"Vem är du och vad vill du mig?"



Min väns underbara misse.

Nya tillskottet i familjen.

De sista flyttfåglarna?

Ordning och reda på samarbetet.




Det har verkligen varit en helg i djurens tecken. Jag älskar djur. Jag älskar Simon. Han fick jag träffa en stund hos farmor idag.
Nu blir det Gustafsson 3 tr innan vi kryper ner under täcket i sängen. Det ska bli skönt det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: