I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Solig höstdag

Kategori:

Gårdagen var en sådan där härlig dag. Det började med kaffe och tidig lunch hos bästa E. Samtidigt uppdaterade jag mitt CV i Indesign. Så klart.

När J hade vaknat var det dags för en dag i skogen. Eller ja, några timmar i alla fall. Så jag packade väskan och åkte. Solsken och inte alltför mycket vind, perfekt väder. Perfekt humör. Vi tog röda faran rätt upp i skogen och parkerade.

Vilka har vi med oss i baken om inte Blå.
Varför tror de så ofta att jag är en person värd att stoppa och hålla koll på? Jag går inte ens mot röd gubbe och än så länge är det lagligt att tänka onda tankar om onda människor.
De ville bara veta om vi skulle dumpa bilen i skogen. Nej då, Blå. Vi ska fota, andas frisk luft och rasta Sally.

Kvällen avslutades med tjejsnack och godis! Här är gårdagens fångst. Hope you like it.






♥ Sally ♥

Använt: Canon 550D, Canon 18-55mm, Tamron 70-300mm, Soft Focus

Tack för besöket!! Är Ni intresserade av en bild så kontakta mig via mail. Ha en bra kväll, söta.
Kram E

Kommentarer

  • Sannir säger:

    Fint! Du är duktig du :)

    Kram Sanna

    2011-10-07 | 08:31:06
  • Elenor säger:

    Tack så hemskt mycket!! Glad jag blir. :) Kram kram

    2011-10-07 | 12:24:51

Kommentera inlägget här: