I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

En salig blandning

Kategori:

Det blev en salig blandning på bilder idag men lika glad är jag för det. Började dagen med lite kaffe och trevligt sällskap hos kusin. På hennes uteplats kunde jag inte motstå blommorna. Med kameran alltså.

Styrde därefter kosan mot min far och dokumenterade ljudvallen han är med och bygger. Heter det "bygger en ljudvall" förresten? Lyssnade snällt när han berättade hur det går till och stolt han var över fordonet han då kör.

Till sist så hängde jag med på en tripp som passagerare till Enviken och lite till. Fick gosa lite med en bebis som faktiskt slutade gråta när jag fick honom i famn. Gissar på att det var av ren förskräckelse eller vad tror ni? :)


Bibeln är en saga för mig men kyrkor det gillar jag.

Förmodligen för att de är mäktiga byggnader.

 

En av alla vackra vyer på vägen.

 

Tavla till min blå-toner-samling.

 

"Vem tusan är du och vad håller du egentligen på med?"

 

Älskade Simon.

 

En av mina favvodofter är virke.

 

Kul att fåglarna ville vara med som pricken över i:et.

 

Sepia och udda beskärning blir kanonbra.


Som vanligt tackar jag hjärtligt för titten! Nu ska jag strax krypa ner under täcket med D. Ska bli så skönt! Trött efter all frisk luft idag.

Varma kramar E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: