I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Inför Fototräff.

Kategori:


En ny tidning läst, Fotoguiden, för att väcka inspirationen. Imorgon bitti drar jag och Jea på Fototräff med Borlängebilden,FB-grupp, till Grängshammar. Hoppas vi hittar dit. Det borde vi göra med mitt bra lokalsinne. Ska bli skoj. Vill lära mig kameran mer. På ett djupare plan. Inställningar och så. Jag älskar teknik.

Avslutar kvällen med lite svart-vitt och Sepia.


Nu är det läggdags. Klockan ringer 03.45!!! Batteriet laddat, kameraväskan packad, kaffebryggarn laddad. All set!

Ha det bra, wherever you are.

Kram Elenor

Kommentarer

  • Malin's FOTO säger:

    Ha så kul! :)

    2011-09-03 | 08:34:51
    Bloggadress: http://malins-foto.se/
  • Elenor säger:

    Tack! Det hade jag verkligen!!! :)

    2011-09-03 | 13:33:18

Kommentera inlägget här: