I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Tre små söta

Kategori:

Igår hade jag en heldag i Uppsala och Märsta med D. Huvudperson för dagen var lille Tim som fyllde ett år. Tiden rusar fram, jag tyckte det var i förra veckan han kom till världen.

Vi fick också träffa vår glade vän Erik som förhoppningsvis kommer upp till Borlänge nästa helg. Energigivare hela bunten. Det gillar jag skarpt.

D's morfar. Han är en av mina absoluta favoritpersoner. Kanske för att han påminner om pappa med sina starka åsikter, spännande historier och öppna sätt. Han har glimten i ögat helt enkelt. Sen är det förstås för att han är en häxgubbe, precis som jag är en häxtjej. Sanndrömmar och en enorm kätting av känsla för djur och natur är de största gemensamma nämnarna. Nämnarna? Heter det verkligen så?

I alla fulla fall så fångade jag några av dessa djur på bild. Här är de underbara små liven.



Holly

Frösamlare

Rådjur i kvällsol


Älskar den sista bilden men önskar att skärpan varit bättre. Det är dags för ett nytt teleobjektiv. Jag är trött på det jag har om jag ska vara ärlig. Märker för många nackdelar med att köpa billigare. Kvalité före kvantitet. Det är min grej!
Nu ska jag krypa upp i soffan och njuta av min chokladkaka till Idol. Söndagsmys för att ladda för en ny vecka i plugget.

Ha det bra!

Kram E


Kommentarer


Kommentera inlägget här: