I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Natur och blomster

Kategori:

I skrivande stund har jag faktiskt agerat och mailat några ställen jag skulle vilja lägga min LIA på. Några fotografer och tidningar har kontaktats, men jag tar tacksamt emot tips här med. Vad ska jag säga; jag älskar ord och foto och få ihop det på ett säljande sätt.







Min dröm-LIA (se länk ovan) är hos en person med starkt ledarskap även om det bara gäller sig själv och sina egna projekt. Nytänk och fantasi ska flöda tillsammans med målmedvetenhet för ett proffsigt reslutat.  Kunder ska vara i fokus. Administrativa uppgifter är inga problem.
Marknadsföring är spännande och a och o för ett lyckat företag. Även för en-mans-firmor.
Jag vill få använda min kunskap och lära mig massor på min tredje LIA!







Så om ni känner någon som passar eller om du själv passar in på min lilla miniannons efter en LIA-plats, hör av er!





På återseende, hoppas jag!

♥ till er, goa människor!

Kram E

Kommentarer

  • Jeanette säger:

    fiiina bilder!

    2011-09-13 | 22:49:19

Kommentera inlägget här: