I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Om jag kunde flyga...

Kategori:

...då skulle jag flyga till alla vackra platser runt jorden och fota dem. På mina vingar skulle jag bära med dem jag älskar och behöver. Nej, varför stanna där, jag skulle låta alla som ville följa med på en flygtur till önskat resemål.

I'm a dreamer.

Det ser jag som en bra egenskap. Som jag sagt förut, vad vore livet för slags liv utan drömmar?

Jag vill drömma, prova och se hur det går. Jag är en entreprenör. Inte en sådan som drömmer om att bli miljonär, jag är nöjd om jag har mat på bordet och kan försörja min familj.
Pengar är inte en motivation för mig. Men det var väl ingen nyhet, för då skulle jag inte älska att shoppa, köpa kamerautrustning, röka eller slösa pengar på något annat nöje och ibland mindre nödvändiga ting.
Om jag hade drömt om att bli miljonär då hade jag varit det. Eller haft som mål att ha en tung plånbok. Det kan jag lova.
Därmed inte sagt att jag inte beundrar människor som drömmer om en värld av diamanter med en sol av guld och lyckas ta sig dit. Den här fröken beundrar alla som når sina mål. Så länge ingen annan varelse skadas på vägen. En helt annan historia.


Bilden togs från passagerarsätet. Önskar att hela vingen kommit med
och att det var tomt på bilar.


Mot oändligheten.


Titta noga.

Vad ska jag göra nu? Jo, jag ska bädda ner mig i sängen och titta på gårdagens Breaking News. Bara älskar de där killarna. Min humor i ett nötskal.

Ps. Vad vill den osynlige besökaren som håller till i badrummet? Någon medial läsare som får något till sig och känner för att delge mig?

Kram och tack för besöket. Kärlek till dig. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: