I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Soft focus och blommor

Kategori:

Vad kan vara mer glädjande än att få ett fång med blommor efter en arbetsdag framför datorn? Inte vilka blommor som helst, utan fotoblommor. Jag älskar min D.
Inte nog med det. Sprillans nytt gummi på pärlan så jag slipper sladda i rondeller när det är blött... Eller får däcktjut i 30 km/h i kurvor på grund av fel inställningar...

Känns som om jag har vunnit på lotto. Lycka, harmoni och balans ler mot mig. Tänk vad många människor jag har träffat bara de senaste två åren som jag alltid, alltid kommer behålla i mitt hjärta. Heartkeepers! Forever!
Sen finns de dom människor som bor i mig och har gjort i många, många år som jag älskar också.
Jag älskar så många! Haha.

Nog babblat. Här kommer bilderna. Ljuvliga färger. Sista bilden är mest lik i verkligheten. Lysande orange! De andra har jag blekt en aning med vilja.












Tack för att du tittade in! Det gör mig väldigt glad. Så tacksam! Ha en bra kväll och helg mina söta.

Kram E

Kommentarer

  • Jeanette säger:

    Åh vilka fina blommor!!

    2011-09-08 | 23:32:18
  • Malin's FOTO säger:

    Mycket tjusigt! Lite gammaldags. Gillas.

    2011-09-09 | 07:45:33
    Bloggadress: http://malins-foto.se/
  • Elenor säger:

    Tack Jea! Han kan han, min karl. :)

    2011-09-09 | 08:21:11
  • Elenor säger:

    Tack Malin. Jag har en bunt med ännu mer blekta bilder än de här. Samma motiv. Riktigt läckra. Valde dessa till blomgivaren dock.

    2011-09-09 | 08:23:44

Kommentera inlägget här: