I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Svartvit Söndag.

Kategori:

Har haft en kanonbra dag. En till sån där som bara blev bättre och bättre trots att jag redan var tacksam för det jag fått.
Älsklingen gjorde frukost på sängen till mig som uppladdning för matshopping. Men matshoppingen ledde till ett besök på Vero Moda och deras fantastiska säljare... Tittade i all hast på ett par snygga jeans på väg till provhytten men insåg genast att det inte fanns i min storlek. Detta uppfattade den duktiga personalen och sa att jag visst skulle kunna ha ett par av dessa snygga jeans.
Jag antog utmaningen och provade.
Supermjuka, stretchiga och heta! Så de blev mina. Plus en svart transparent top. 

Efter matshoppingen tog jag tag i städning och skrubbade badrumsgolvet på mina bara knän. Käraste Ante kom förbi på en kaffe och upphämtning av ett diskställ.

Vi tittade på Idol och jag fick en idol; André Zuniga-Asplund

Kvällen avslutades med rensing i garderob så jag får plats med höst och vinterkläder. Jag önskar mig ett litet rum som jag kan ha som klädkammare. Det vore något det.

Här kommer de senaste svartvita motiven.



Pappas trädgård.


Kraftverk by night.


Bullerforsen by night.


Från Grängshammar - fototräff.

För intresserade så har jag använt mig av Canon 550D. Canon 50mm, Canon 18-55mm och Tamron 70-300mm. Samt justeringar i Picasa. (Längtar efter Ps..)

Gonattkram Elenor

Kommentarer

  • Marie Gillander säger:

    Bullerforsen by night...!!!! Det är ju hur bra som helst!!!

    2011-09-05 | 08:46:59
    Bloggadress: http://mariesbildblogg.blogspot.com/
  • Elenor säger:

    Bockar och bugar. :) Mycket tack vare din hjälp att ta kontroll över kameran ska du veta!

    2011-09-05 | 13:00:59
  • emmagency säger:

    sv: Tack så mycket!



    Sjukt snygg bild på kraftverket där!

    2011-09-06 | 19:11:07
    Bloggadress: http://emmagency.blogg.se/
  • Susanna säger:

    Tyvärr inte, taget från låten starting over med Jennifer Lopez :)

    2011-09-07 | 00:53:54
    Bloggadress: http://susannajosefinegjerdet.blogg.se/
  • Elenor säger:

    emmagency, tack själv! Den är min favorit.

    2011-09-09 | 08:29:36

Kommentera inlägget här: