I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Here comes the human..

Kategori:

Äckligt trött på snorpapper nu kan jag lova. Samtidigt glad att det inte var värre än en vanlig förkylning. Fyra dagar inomhus och jag får damp. På sanning. När energin vänder och kommer tillbaka som den gjorde idag så vill jag bara ut. Men vet att det är bäst att vila tills det är helt bra. För mig i alla fall.


Kom att tänka på en av fotouppgifterna och tog mig an den. Då kunde jag stanna inne men ändå göra nytta eller ha kul. Självportträtt. Första tanke: Rå. Rå-format av mig. Helt osminkad, oborstad, oklädd. Rå. Sagt och gjort. Efter redigering och tips blev jag faktiskt nöjd! Haha! Vem vet, jag kanske har en vacker rå-het. Något måste jag ha lärt mig efter alla Top Model jag har sett. Ja, det är sant. Kan inte sluta titta på det programmet. Mest för inspiration för fotografering men jag tycker Tyra verkar vettig. Snygg är hon också. Snygg på ett uppenbart sätt. En annan får leta snygga detaljer så som naglar, ögonfärg eller hårkvalité... Tssss.

Skitsamma. Efter att den första rå-bilden på mig lagts ut för allmän beskådan så fick jag tips av Malin på redigering. Det blev bra! Och det är inte ord jag brukar använda om mig själv eller min egen prestation. Så det går framåt. Ler busigt här bakom skärmen. Hjärtligt. 




Ja ni. Den blicken säger väl en hel del. Eller? När jag förstorade upp bilderna på skärmen så såg jag att mina ögon blivit gula/gröna/bruna/grå!! Förändringarnas tid är här. Nej, jag kommer aldrig tycka att jag är snygg. Men modet, det är det fan inga fel på.

Vad är en krigare utan ett hjärta av kärlek och mod?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: