I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Härliga LEDIGA söndag

Kategori:

Porrfilm
Vaknade av en märklig dröm där jag var på shopping i ett mysigt, annorlunda köpcenter. Jag var på jakt efter en gravidkudde bland annat. En inredningsbutik behövde hjälp med att välja nytt sortiment, målgrupp mm. och jag blev tillfrågad om att jobba med det som projekt. Hur kul som helst. Medan jag står och pratar med ägarinnan av butiken ser jag hur 3 män i trasiga kläder närmar sig min kundvagn och den ena börjar rota runt i mina kassar. Då skriker jag högt och bestämt att han ska ge fan i mina grejer. Han vänder sig om och hånler och fortsätter stjäla mina saker. Två unga, män i uniformer kommer till min undsättning, räddar mig och tar fast tjuvarna.
Sedan börjar något som liknar en dålig handling i en mjukporrfilm med mig och den ena snyggingen i uniform som huvudrollsinnehavare.
Graviddrömmar. Så sjuka!!
 
Ledig söndag
Väntar på Jea som försovit sig lite. Vi ska till Kupan och shoppa lite. Förhoppningsvis äta eller fika något.. haha.
Behöver köpa ett stödbälte och en gravidkudde. Efter en diagnos har jag kommit fram till att det är foglossning som visar sig som ischias och beror på diskbråcket.
Men behöver en par till byxor och lite annat också. Större bh. Nu behöver de inte växa mer faktiskt. Jag som velat ha större bröst i alla år men nu känns det mest obehagligt att andra ska stirra på min klyfta. Jag vill skyla mina behag. Det är bara jag och D som ska se tuttorna! Hahaha! Är jag gammal eller är jag gammal.
 
Fotvård
På eftermiddagen ska vi vidare till fröken J på fotvård. Skönt ska det bli! Välbehövligt och bra att få tips inför sommaren när jag är svullen, varm och tjock. Jag vill också ha en damm att vila fötterna i. :)
Kul att få hänga med jäntorna lite på min lediga dag också. Övriga dagar är jag ju som en zombie. Jobba, äta, sova. På sanning. Så jävla tråkigt att bli bestulen på all energi.
 
Ha en fin dag ni med, sötisar. Puss&Kram E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: