I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Lägenheten är biff

Kategori: Livet

Vaktis ringde idag. Lägenheten är biff. OCH jag får nya tapeter i minst två rum. Jag vill ju inte byta ner mig för större och dyrare... Jag tycker om vaktis. Han är så snäll mot oss.
Resten får vi fixa själva. Eller ja, ringa en vän som fixar. Ingen av oss är speciellt haj på tapetsering. Gud, vad jag längtar!

Det var röj på jobbet när jag kom. Nu händer det grejer. Hela dagen har gått förbi i ett naffs. Jag gillar sådana dagar.

Men nej, jag kan inte tänka på jobb just nu. Barn i magen, boende och annat viktigt i livet går först. Sån är jag. Jag jobbar för att leva, inte lever för att jobba. Inte heller vill jag jobba på ett företag vars motto är arbete före allt.

Åh, jag har så mycket att se fram emot! Låt dessa tre veckor gå fort!

Puss&Kram E

Kommentarer

  • Jenny :) säger:

    Älskar din bild!! Så härligt att lägenheten blev er!! :D Tjohoo!! Kan ju räcka med att måla tapaterna som redan är om man inte vill tapetsera alla övriga rum.. Så har jag gjort när jag bodde i lägenhet. Inte lika dyrt som tapet.. :)
    Ha det allra bäst!! Kram :) <3

    2013-04-13 | 15:41:00
  • Anonym säger:

    Tack!! :)
    Nja, hyresvärden vill inte att man målar. Det kan bli så dåligt och så måste vi ändå betala för att återställa. :/
    Tack detsamma! Kram <3

    2013-04-15 | 12:31:31

Kommentera inlägget här: