I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Happy monday!

Kategori: Livet

Inatt vaknade jag av en kväljning. Drömde att jag spytt och det smakade så illa i munnen att jag skulle spy igen. Då vakande jag och höll på att kräkas på riktigt. Fy fan vad obehagligt det var. Dessutom var jag på kryssning och fartyget höll på att gå under i ovädret. Fick lov att rädda mig i en sådan där orange liten räddningsbåt. Kommer inte på ordet just nu. Läskigt var det i alla fall.
 
Efter frukost gick jag ner till vaktis och fick veta att vi får en trea om vi vill antingen 1 juni eller juli. Sa ju som barn att jag kunde prata med Gud och få som jag önskade. Hahaha! Kanske kan det fortfarande!
Blev sjukt glad och det kändes inte tungt att gå till jobbet idag. Ska ringa den nuvarande hyresgästen och få komma och kika hur det ser ut. Vaktis måste måla dörrarna åt mig om det är de där bruna 70-tals dörrarna.. Som han gjorde här. Vita och fina. Undrar vad det är för tapeter... I värsta fall får vi fixa det själva.

Hur ska jag boa bebisrummet? Det ser jag fram emot. Men det får vänta tills den nästan kommer för man vet ju aldrig hur det går som sagt. Mysigt ska det bli hur som. Älskar att inreda men det vore ännu roligare om jag fick skaffa allt som jag ser i mina fantasier. Men den budgeten spar vi till huset. Nu ska vi mellanlanda bara. Fast det är ju mitt hem och mitt hem måste vara trivsamt annars mår jag inte mitt bästa.
 
 
Snart finns det tid att fånga det underbara ljuset igen!
 
 
Fick också glädjande besked om oväntad klöver. Det sitter aldrig fel. Borde köpt mig en lott idag. Men fru fortuna brukar vända snabbt och jag har för det mesta bara tur i kärlek. Det är huvudsaken. 
 
Go natt vänner. Hoppas ni har njutit av solen idag och att påskharen är snäll i år.
 
Puss&Kram E
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: